29 d’oct. 2011


Després d'un parell de dies de pluja, els salts d'aigua de Falgars es veien només sortir del túnel de coll de Bas. Només veure'ls ja sabia quin seria el meu destí avui matí.

He anat en direcció als Hostalets, cap al rec del Puig. És un salt que només es veu en dies de molta pluja i, si la riera no anava massa plena, calia aprofitar-ho. Però a mesura que m'anava acostant, ja he vist que el gran cabal d'aigua del dia anterior havia desaparegut.

Per tant, m'he dirigit cap a Joanetes, cap al salt del Roure. És un salt que m'agrada per la caminada que cal fer i també per la dificultat de treure'n una bona foto. I com que sóc tossut de mena, havia de tornar-ho a intentar. I carregant la motxilla, el trípode i les botes de pescar del meu cunyat, m'hi he arribat.

La sorpresa me l'he emportat a l'arribar-hi. A la gorga hi havia 3 persones fent fotos, i una d'elles era en Jordi Güell, amb el que l'any passat vàrem compartir un parell de cursos de fotografia i autor del bloc "mirar, enquadrar i disparar. Un click per una història", del tot recomanable. Una sorpresa molt agradable.

Si voleu saber com arribar-hi, cliqueu aquí.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs