18 de set. 2010


Aquesta és la segona entrada de la gorga del Molí dels Murris. La primera correspon a un dia assolellat, que aprofitant l'hora de dinar de la feina, ens hi vàrem desplaçar amb els companys de departament. Tot i que l'aigua apareix de color blau turquesa, m'agrada més aquesta. Només cal que us la imagineu en un dia assolellat i de molta calor. Segur que us vindran ganes de banyar-vos. Si ho necessiteu, a la primera entrada hi trobareu les indicacions de cóm arribar-hi.

Avui, quan hi he anat, no hi havia ningú. Després de 2 dies de pluja, l'aigua era tèrbola, de color marronós.  He vist que ha senyalitzat el camí perfectament i que hi han posat unes escales per baixar des de la pista a la gorga. Ho he agraït. Hagués estat molt fàcil relliscar.

Les fotos les he hagut de fer amb la càmera vella, la Olympus E-300. Quan he obert la motxilla, he vist que m'havia deixat la Olympus E-3 a casa. Després d'una petita enrabiada amb mi mateix, no hi ha hagut més remei que fer servir la vella. Com a mínim, he pogut estrenar el nou trípode.


1 comentaris:

  1. Molt bones les fotos. m'agrada molt la composició que has fet amb l'enquadrament just. Bona edició també, molt natural.

    Jo hi vaig anar la primavera pasada, vaig descobrir-lo en aquest fotoblog i em vaig dir que devia de ser un molt bon lloc per fotografiar.

    ResponElimina

Llista de blocs