27 de juny 2011



Després de la nevada de l'any passat va quedar molt malmesa. L'arbre situat a l'esquerra del salt, que l'embellia, va cedir amb el pes d'una neu massa humida. Hi havia anat moltes vegades i sempre hi havia trobat l'arbre ajagut al mig de la gorga.

Ahir, al captard, quan la calor va baixar una mica, m'hi vaig tornar a acostar. La meva sorpresa va ser veure que la gorga era neta. Que havien serrat l'arbre, s'havien emportat el troç més gran i la resta l'havien apilonat al voltant.

És per això que la torno a posar al bloc. Ara ja torna valer la pena anar-s'hi a banyar. Tot i que el fons no és de pedra, que és fangós, l'aigua és molt freda i transparent.

Per anar-hi, cal que seguiu les indicacions de la pàgina 'bassa del molí del plana'.

4 comentaris:

  1. quina llàstima sense l'arbre, veure el tronc serrat tan malament fa pena!

    ResponElimina
  2. Que wuapa queda tant neta, quan jo hi vaig anar encara hi havia l'arbre fet malbé. Saps que vol dir això? Que hi he de tornar!
    Muak!!

    ResponElimina
  3. Hola Ramon, aquesta bassa es va netejar recentment perquè s'hi va filmar una escena de la pel·licula d'en Trueba "El artista y la modelo".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Albhert, ja vaig veure que ere més neta, però em pensava que la filmació havia estat a la Planagem de la vall de Bianya. De fet, m,agrada més aquesta ... sense desmerèirer l,altra.

      Elimina

Llista de blocs