21 de juny 2011


Aquesta foto és l'agraïment a una persona, l'Anna Ortega. Ella ha tingut la gosadia de fer servir les anotacions d'aquest bloc per visitar unes quantes de les gorgues del Brugent. Mai hagués pensat que aquest petit bloc, iniciat com a entreteniment, pogués arribar a ser una guia per aquests petits tresors amagats de la Garrotxa. A més és el petit tribut per haver-me atorgat el Sunshine Award, un petit premi que m'ha permès incrementar la llista de seguidors. Gràcies Anna.

Aquesta gorga la vaig visitar Divendres passat, a l'hora de dinar. En comptes d'entaular-me, havent vist la previsió del temps, el dia abans vaig decidir fer-me un entrepà extra per dinar.La baixada d'aigua era espectacular.

El retorn, entre la pujada i el Sol, ja no va ser tan agradable. Vaig tornar mig suat a la feina, però va valer la pena.

Si la voleu visitar, només cal que cliqueu a la primera entrada de la gorga de Santa Margarida. I si voleu deixar comentaris, encara que siguin anònims, seran molt benvinguts.

3 comentaris:

  1. Ramón!!!! Jo, penjada com un fuet de l'Empordà, no havia vist aquesta entrada teva ni llegit "les floretes" (que sempre van bé) que em tires. Gràcies sempre, sempre, a tu per decobrir-me racons tant meravellosos com els que penges en el blog. Ja veus que ara faig poques entrades, Ostres! fa massa calor per quedar-se enganxada a l'ordinador, i jo que tinc la platja a 3 minuts de casa, ara toca això, no trobes?
    Bé un petonàs al nas i una abraçada molt forta.
    Estem en contacte.

    ResponElimina
  2. Bona nit!

    M'agrada't molt el teu blog del gorgs. A mi també m'agrada molt tot aquest tema i si em pases un correu a gelplesplanes@gmail.com t'explicaré el camí correcta per anar al Saltant de Santa Margarida que és genial i no haver de passar per la fàbrica, ja que no és el recomanable. Tinc uns díptics fets per anar a diversos llocs de les Planes d'Hostoles.

    ResponElimina
  3. Hola "anònim". Només volia dir que m'agradaria que ens trobessim. Però he volgut enviar-te un e-mail a l'adreça que has posat però em retorna que no existeix. Si m'ho envies per correu, et contesto. Repeteixo que m'agradaria veure els díptis que tens de les gorgues del Brugent i el camí, més agradable, per anar a Santa Margarida.

    ResponElimina

Llista de blocs