28 d’ag. 2011


Haig de reconèixer que no trobava el moment d'anar a les gorgues de Sant Aniol d'Aguja. Si hi vas a l'hivern, potser no trobaràs massa aigua i el fred no convida a entrar-hi. Si hi vas a l'estiu, sempre està ple de gent que fa més difícil prendre fotos.

Però aquest Dimecres em vaig decidir. Abans de les 9 del matí ja era a Sadernes. Tot i que podia passar amb el cotxe, vaig preferir deixar-lo a l'aparcament. No hi havia ningú més. Això volia dir que, si m'afanyava, potser arribaria dels primers al Sant Aniol. Em vaig posar a caminar depressa, anant avançant diversos grups. Quasi ho vaig aconseguir i només al Salt del Brull vaig trobar un grup que s'hi va estar massa estona per a poder fer fotos amb tranquil.litat. Ja sabia que em podia passar.

Aquesta és la gorga del Citró, situada entre la captació d'aigua del Gomarell i Sant Aniol. Trobar-la és molt fàcil. El camí que porta a Sant Aniol passa pel pont de fusta i corda que es veu a la fotografia. No té pèrdua.

La fotografia la vaig fer de baixada, després de fer una molt bona remullada. A la fotografia inferior es pot veure la transparència de l'aigua que, per cert, no era massa freda.




0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs