18 de set. 2011

Aquest Dissabte, aprofitant que el mal temps anunciat no arribava, vaig anar a Riudaura. La tarda era assolellada i calorosa. Potser seria la darrera gorga de l'estiu. A les properes, la quantitat de fulles groguenques a l'aigua augmentarà, i la temperatura ja no permetrà ni posar els peus en remull.

Aquesta gorga em queda, entre cotxe i passejada, a menys de 30 minuts de casa. Per tant, si de cop i volta, girava el temps i venia una tamborinada, no seria tan greu. Per la mandra d'aixecar-me del sofà vaig arribar una mica tard. La llum del Sol ja no podia entrar a la minúscula clariana de la gorga i certs núvols creixien per la part nord.

Mentre estava fent fotos, un tro em va avisar que era el moment de marxar. Ja se sap que a les rieres un no s'hi pot acostar quan el temps és insegur. Al cap de quatre trons, i ja amb poca llum, vaig recollir càmera i trípode i vaig tornar al cotxe.

Al cap de poc tornava a ser a casa. Però de pluja, gens ni mica, fins a les tres de la matinada.

Si voleu anar-hi, aquest enllaç us dirà cóm arribar-hi.

1 comentaris:

  1. Magnígiques fotografies de les diferents gorgues que tenim a la Garrotxa. El tema de l'aigüa a la natura m'agrada molt i les fotografies del teu bloc son molt bones.

    Fins aviat.

    ResponElimina

Llista de blocs