7 de nov. 2015


Un altre cap de setmana voltant per Santa Pau, encara que no per la Fageda. Com la setmana passada, ningú a l'anar i vigilant de no atropellar ningú a la tornada. Aquest parc té massa magnetisme.

Avui he canviat la ruta. Si a darrera entrada de Can Batlle recomanava agafar el GR-2 a mig camí entre Santa Pau i El Sallent, avui m'hi he acostat deixant el cotxe al Sallent i tirant GR-2 amunt. Crec que és més agradable. Quasi tot el camí passa al costat del Ser.


Aquest tram només l'havia fet en bici un parell de vegades. La primera per l'esdeveniment de l'Escalada, anada a l'Escala amb BTT. Una gran experiència que potser (i només potser) tornaré a repetir. La segona, un dia que em vaig sentir molt fort de baixada ... però molt fluix a la tornada. Doncs bé, el cartell que hi ha a mig camí per no despistar-te, no podia deixar de fer-li una foto avui que podia (*)


Arribat al salt, la llum feia estona que no era bona i només he pogut fer fotografies "de l'ombra". Aquesta és una de visió general de les més potables que he pogut aconseguir. Perdoneu, però no n'hi ha més.


El meu recorregut no s'ha aturat aquí. He continuat pel GR-2. Els colors de tardor són molt agradables a qualsevol racó, més amb aquestes pastures i quan es té Sant Julià del Mont al fons. 


Després d'una estona llarga de caminar, que avui m'ha semblat exageradament llarga, he arribat al gorg de Can Cotilla, salt espectacular fora del circuit habitual.

I per la tornada, sort que tot era baixada. Se m'ha fet feixuga tot i la bonança. Potser el gintònic d'ahir hi té alguna cosa a veure ...

(*) El camí que ve d'El Sallent és l'assenyalat amb múltiples indicacions i és d'on venia. Per anar a la gorga NO s'ha de seguir cap a Can Batlle, sino per la mateixa pista en direcció oposada.

2 comentaris:

  1. Bon ball de fulles Ramon, unes fotos fantàstiques i una bona caminada. Una abraçada i salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep. Tot i la bonança, la caminada m'ha semblat llarga. Auxò sí, recomano anar al salt de can Barlle des de baix. T'estalvies un bon tros d'asfalt.

      Elimina

Llista de blocs