6 d’ag. 2017


Si en comptes dels Pirineus fos l'Himàlaia, diria que he aprofitat una petita finestra de bon temps. Tenia intenció d'aixecar-me aviat, però no m'ha calgut esperar el despertador. La pluja, beneïda sigui malgrat poder tirar per terra la petita sortida, m'ha despertat abans que sonés.

Observant els mapes del temps, m'ha semblat que la pluja seria intermitent, pel que he decidit aixecar-me i anar per feina. He sortit d'Olot amb pluja, a l'arribar als túnels de Capsacosta ha parat una mica tot i que a l'altre costat hi tornava de debó. A Camprodon, pluja. A Llanars, pluja. A Setcases, pluja. Però passat el poble, aquesta ha parat. Moment d'aprofitar-ho!

El camí de pujada fins al salt és només de 15 minuts. Així que si tornava a ploure, tampoc seria cap desastre desfer el camí i posar-me de nou a la furgoneta. Però el temps m'ha respectat i he pogut estar una bona estona dins l'aigua contemplant, a ull nu o a través del visor, aquest raconet pirinenc.

Un tro m'ha avisat que la finestra es tancava. Així que, depressa i corrents, he recollit els bàrtuls i cap al punt de sortida. M'ha anat d'un pèl!! Ja a la pista, la pluja era abundant i hagués quedat com un ànec si m'hagués agafat més amunt.


El camí per anar al salt es troba a poc més d'1Km a la sortida de Setcases cap a l'estació d'esquí de Vallter. El rètol és a la dreta de la carretera, just abans de travessar el pont de la Farga. I la caminada des de la carretera és d'uns 15 minuts.

------------------------------------------------------------------------------------
I ara, la segona part de l'entrada: Em fa il.lusió dir-vos que el comptador de Blogger ja ha superat el milió de clics!! Moltes gràcies a tots els que visiteu del blog, de forma assídua o ocasional. I sobretot, moltes gràcies als que m'heu acompanyat físicament en aquest trajecte. L'afegitó "i altres" del títol és totalment gràcies a vosaltres. 


Però no vull quedar-me aquí.  Potser algú de vosaltres ja ha notat que hi ha un nou menú anomenat "Per cronologia". No havia fet mai ús del que dóna per defecte Blogger ja que sempre l'havia trobat pobre. Ara, amb aquest podreu anar a l'entrada que us agradi més en ordre cronològic, fent click a una de les imatges que he anat col.leccionant i que coincideixen amb les que poso a la pàgina "Caçador de gorgues" del facebook. Per tal que en tingueu una idea, aquí hi ha els mateixos enllaços.


------------------------------------------------------------------------------------
I per acabar l'entrada, no puc deixar de mostrar-vos una comparativa entre els clics que diu Blogger respecte una de les eines de referència d'anàlisi de webs com és Google Analytics. Com que vaig connectar el blog a Google Analytics uns anys després d'haver-lo creat, les dades són aproximades, però donen una idea de l'enorme diferència que hi ha entre els dos mètodes. El de Google Analytics és molt més baix, encara que considerable. Les raons les podeu trobar fent la cerca adeqüada, però estar clar que a més 'popularitat', més visites 'no desitjades'.



En qualsevol cas, com que tampoc publico per augmentar el nombre de clics, amb el vostre permís, ho continuaré fent. :)

7 comentaris:

  1. Bones fotos Ramon, veig que t'hi vas acostar força, jo hi vaig anar l'any passat i les vaig fer des del camí, la dona no em deixà acostar més, ... paciència; de tota manera és un lloc força bonic, diuen que el camí Carboner val la pena de seguir-lo, el vares seguir endavant? Una abraçada i salut.

    ResponElimina
  2. Perdona, moltes felicitats pel milió de clics, però jo tampoc m'ho miro, de tota manera fa gràcia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep, si vas sol i ben calçat, res t'impedeix posar-te a l'aigua. Pel que fa a anar més amint, ho volia fer però un tro m'ha fet girar cua. I gràcies!!

      Elimina
  3. Moltes felicitats tant pel reportatge com pel milió de clicks que té molt mèrit. Les gràcies té les hem de donar a tu per mostrar-nos aquests indrets tan magnífics i amb les fotos que ho fas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta, les gràcies ens les hem de donar tits els que intentem, en les nostres possibilitats, posar continguts que puguin interessar a un conjunt de gent. I només pel plaer de compartir-ho

      Elimina
  4. Moltes felicitáis per tot.

    Per les fotos de la sortida i pel milio de clics.

    Pero sobretot per la feina feta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Jordi!! A veure si coincidim en alguna festa al costa d'ina gorga :)

      Elimina

Llista de blocs