8 de gen. 2012


La darrera vegada que hi vaig anar no em va acabar de convèncer. No per l'entorn, ni per les fotos, ni per la tranquil.litat que s'hi respira. No em va acabar de convèncer que fos realment la Gorga Negre que assenyalava el mapa de l'Alpina. Tot i les parets del voltant, semblava massa poc profunda per a classificar-la com a gorga. Avui hi he tornat i em sembla que ara sí que l'he trobada.

Just a on finalitza l'excursió de la primera entrada cal seguir el torrent una mica més amunt. No hi ha camí, pel que la descoberta es fa més interessant.

Si la pujada l'he fet pel camí ral, per a baixar, he agafat el camí cap el Salt de l'Olla. Una vegada allà només he pogut fer aquesta foto de detall, i he continuat baixant que ja era hora de dinar.

Crec que em reservaré un dia sencer per a fer tot el torrent de dalt a baix. Val la pena.




4 comentaris:

  1. Doncs si per poc no ens trobem, jo vaig arriba a les 8'30 a la apacarcament de la casa de pagès ia les 11 ja tornavem a agafar el cotxe, et queden unes fotos molt boniques deus tenir una bona càmera.
    Atrabes de la teva pàgina he conegut aquests llocs tan bonics, crec que ja me les he recorregut totes.

    ResponElimina
  2. Hola Ma Àngels. En quan a gorgues, sempre que penso que les tinc totes (de la Garrotxa), n'apareix una altra. Ja has vist aquesta entrada, que estic quasi convençut que no hi vares arribar.

    ResponElimina
  3. ep! aquest si és el Gorg Negre; felicitats per trobar-lo! quina aigua més tranquil·la que vas trobar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí. Ja veus que al final, si. I l'aigua tranquil.la, no hi ha res com anar-hi a l'hivern.

      Elimina

Llista de blocs