8 d’abr. 2018


Malgrat la pluja anunciada, tenia ganes, i també necessitat, de sortir, d'anar a estirar les cames i gaudir d'aquests moments de silenci al costat de l'aigua. 

Ahir al vespre pensava que podria anar a la riera de Milany, que tant m'agrada. Però aquest matí, quan per la finestra he vist que quèien 4 gotes, he tornat a enfonsar el cap al coixí. Una mica més tard m'he tret la mandra de sobre i he pensat que, si bé no podia fer l'excursió planejada, potser em podria arribar a Vidrà i explorar una mica més el riu Ges.

I així ho he fet. Ara, des de Sant Feliu, és una mica més curt agafar els túnels i desviar-te per la carretera de St Quirze de Besora cap a Vidrà. Uns 20 minuts menys, encara que el paisatge no és el mateix. Però entre aixecar-me tard i el dia rúfol que feia (sembla que aquesta paraula s'ha posat de moda), he preferit la rapidesa al paisatge.

Travessat Vidrà, he anat a buscar la pista que porta a la Vila Vella. No massa lluny, potser un o dos kilòmetres, m'he aturat al pont que travessar el riu Ges. En aquests moments la pluja ja era preocupant i tampoc em podia aventurar a fer massa més.  No ha estat massa difícil trobar un racó on aturar-me. Quasi allà mateix, amb un camí fresat paral.lel al riu, he descobert aquesta magnífica gorga. 


Fer fotografies sota la pluja insistent no ha estat fàcil: Paraigua, trípode, neteja d'objectiu, alerta amb les relliscades, ... Però Déu-n'hi-do del resultat. He pogut salvar un parell o tres de fotografies. La resta? desenfocades i/o gotes a la imatge.
---------------------------------------


De la darrera excursió a la Cascada dels Aigols em faltava penjar una foto del meu germà Joan. He seleccionat aquesta que és la que ofereix una visió més realista de la gran alçada d'aquest salt. 

Ara, amb la pluja que cau i la que diuen que vindrà, potser la setmana vinent hi tornaré. A veure si veig aquest salt amb tota la seva esplendor :)

2 comentaris:

  1. Hola Ramon, tot i la pluja has tret unes precioses fotos, el lloc és força bonic. una abraçada i salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep. No sé si ho has intentat mai, però esdevé un esport de risc :)

      Elimina

Llista de blocs