21 d’abr. 2019


A l'inici del títol ja em veig amb l'obligació de posar "Garrotxa" per indicar on he anat a passejar aquest matí. La majoria de les darreres entrades ja corresponen a una altra comarca.

Aquests dies de setmana santa, tot i quedar-me a casa, no he fet cap sortida ja que he estat distret amb la caixa niu que tenim al jardí. A vegades la sort et somriu i, el que havia de ser un element decoratiu, una parella de pardals l'han triat per niar. La caixa, la vaig recollir l'any passat d'una arbreda propera. Estava bastant atrotinada però vaig pensar, que una mica arreglada quedaria bé al jardí i, ves a saber, si una parella d'ocells s'hi fixaria.  Així que, mentre els pardals venen i van carregats amb qualsevol cosa per fer el niu, jo m'he distret observant-los i intentar treure alguna fotografia. 


Tornant a l'excursió. Després de la pluja d'ahir al vespre, avui no he parat els tres-peus i he anat caminant fins al Molí dels Murris, fent parada prèvia al gorg d'en Duran. Al Duran, apart de la fotografia que encapçala l'entrada, n'he tret una del lloc on hi havia la pedrera. Les didortes/arrels que pugen per les parets de basalt sempre m'ha encuriosit. La natura, sempre, fa art sense saber-ho.


Visitat el Duran, he fet el camí de Cogolls per arribar al molí dels Murris. Era una anar i venir de gent. No a banyar-se, sinó com una de les múltiples excursions que podem fer en aquest entorn on vivim.


Com sempre, malgrat que fa pocs anys va caure la capa, continua essent una meravella que val visitar de tant en tant.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs